آسان گردی، معرفی جاذبه های گردشگری

معرفی جاذبه های گردشگری ایران و تور مجازی گردشگری

آسان گردی، معرفی جاذبه های گردشگری

معرفی جاذبه های گردشگری ایران و تور مجازی گردشگری

چه مراقبت هایی بعد از ارتودنسی دندان نیاز است؟

دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵ ب.ظ

در این مطلب از سایت کلینیک دندانپزشکی مبین به مراقبت های بعد از ارتودنسی دندان می پردازیم. یکی از روش هایی که برای از بین بردن کجی دندان ها استفاده می شود ارتودنسی کردن دندان ها می باشد. با ارتودنسی دندان کجی و وضعیت نامرتب بودن دندان ها بر طرف می شود. چناچه دندان های شما وضعیت نامناسبی داشته باشند این کجی دندان شما را با مشکل مواجه می کند و در این زمان نیاز به ارتودنسی کردن دندان ها پیدا می شود. البته قبلا مطلبی تحت عنوان ارتودنسی دندان در سایت منتشر شده است که می توانید با مراجعه به این مطلب با انواع مختلف ارتودنسی، فیلم ها و توضیحات مفصل درباره‌ی ارتودنسی کردن دندان ها را مشاهده کنید.

مراقبت های بعد از ارتودنسی دندان

ارتودنسی دندان عملی بسیار حرفه‌ای و دقیق است که موفقیت کامل آن نیازمند همکاری متقابل بین بیمار و پزشک می باشد.و رعایت نکات زیر باعث می شوند که نتیجه به بهترین شکل ممکن صورت بپذیرند. در این مطلب به مراقبت هایی که بعد از ارتودنسی دندان می بایست انجام شود می پردازیم.

مراقبت های بعد از ارتودنسی دندان

منبع : کلینیک دندانپزشکی مبین

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵ ب.ظ
  • صابر علی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی